fredag 12 oktober 2012

10.000

Den här bloggen startade jag i slutet av december 2011. En månad senare surfade besökare nummer 1.000 in på sidan. Idag tickade räkneverket över och blev femsiffrigt. 10.000 besökare på nästan 10 månader. Det känns kul!

Det är intressant att se under "Populäraste inläggen" vad folk läser mest och hur detta förändras över tid. Ganska många har läst de inlägg som handlar om hjärtfel och ablation, det har också varit någon som senare har hört av sig privat om detta. Jag har också ibland möjlighet att se vad personer har sökt på google när de hamnar på min sida och även där har jag förstått att det är många som har funderingar runt hjärtklappning och inför ablation. Kanon att man också kan hjälpa någon i och med skrivandet.

Det blev några intensiva inlägg häromsistens om kvotuttagningen i Sudan och efter det har jag legat lite lågt. Inom kort kommer det mer svammel om ditten och datten från mig.

Tack alla ni som hittills har läst och kommenterat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar