fredag 28 december 2012

Bloggen fyller 1 år!


Jag kom att tänka på att jag måste ha startat min blogg för ungefär ett år sedan. Efter en snabb titt så kunde jag sen konstatera att det var just idag för ett år sedan jag skrev mitt första inlägg, ”Tabula rasa - Dåkör vi!”. Sedan dess har det blivit ungefär 120 blogginlägg och drygt 13.700 besökare. Det är siffror jag känner mig nöjd med. Mina ambitioner vid starten var att skriva om skilda ämnen och ”lagom mycket”. Om detta kan åsikterna gå isär men jag tycker själv att jag har ”producerat” ungefär det jag tänkte mig då jag startade.

Vad händer nu då? Att skriva en blogg går väl upp och ner som allt annat. Jag är fortfarande i huvudsak taggad att fortsätta med bloggen – hoppas att du kommer att följa med mig ett tag till!
Annat klotter, en aningen äldre än denna blogg.
Fotograferat inne i tornet på Karlstads domkyrka.
 

4 kommentarer:

  1. Grattis!!! Och sjalvklart kommer jag fortsatta att folja dig pa din blogg!!!! Gillar din blandning av olika amnen, alltid lika intressant att lasa om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så mycket! Såna ord gör att man verkligen vill fortsätta skriva! :)

      Radera
  2. Jag håller med - kommer att fortsätta läsa, en mycket trevlig blogg med lagon blandning av det mesta! Gott Nytt År!

    SvaraRadera