torsdag 9 februari 2012

Ny dator

Jag har köpt en ny dator. Det var på tiden. Den gamla lät som ett tröskverk. Batteriet var slut, det var dessutom urplockat eftersom datorn knappt fungerade med ett tomt batteri trots nätsladd i. Batteriet satt också dirket i batteriluckan. Urtaget batteri betydde alltså att man satt där med en dator med ett stort hål på undersidan. För att göra det hela ännu värre var nätsladden på väg att gå av. En underdrift är alltså att det var på tiden att jag köpte en ny dator.

Det blev en Acer. Nu blir det roligare att ...ja, göra det mesta som man gör med en dator antar jag. Har jag tur så blir det till och med mer bloggat.

2 kommentarer:

  1. Du har ett brett perspektiv på ämnen i din blogg måste jag säga ;-)
    Högt och lågt, djupt och ytligt, filosofiska och materialistiska - Ytterligheterna in persona?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar din (vem du nu är) kommentar som något positivt. Det är dessa blandningar och ytterligheter jag gärna vill ha fram. För egen del tycker jag det ibland kan bli trist med bloggar som bara riktar in sig på ett ämne.

      Radera