lördag 15 september 2012

Varannandagsväder

Idag provar jag att blogga från mobilen. Jag har provat det någon enstaka gång förut men det kan vara bra att öva och se så det ser okej ut. Man vet ju inte om man kanske blir "tvungen" att framöver blogga från Barbados eller något annat ställe där man inte har med sin dator.

Det har verkligen varit varannandagsväder det sista. Regn, sol, regn osv. Idag har det varit strålande solsken i Karlstad. Det betydde för min del en långfika med några nära och kära på Café August där fotot också är taget.


7 kommentarer:

  1. Jo, men det funkade ju rätt hyfsat att blogga från mobilen. Märkligt med de där fyrkanterna över hela bilden bara...

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jattebra! Jag har inte provat sjalv men det var ett tips! Fin bild (trots fyrkanter)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia! Det är bra att det funkar. Inte alltid man har möjlighet att blogga från datorn som sagt..

      Radera
  3. Jag tycker du lyckades riktigt bra, vi får väl se om jag ska våga mig på detta...mobilen lever oftast sitt eget lilla liv när jag ska skriva, men det kanske kunde bli riktigt underhållande, vem vet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också det är ganska omständigt att skriva på mobilen. Antar att det inte blir några längre inlägg när man använder den. Ja, det beror väl på tid också förstås.

      Radera
  4. What a nice house! Looks like a house from an Astrid Lindgren story:)
    The mobile blogging seems to work out fine:)

    SvaraRadera